God morgon!

Ligger och myser i sängen, funderar på att gå upp. Är trött och pigg på samma gång. Igår blev en sen kväll, jag var i Linde för att hjälpa syrran att flytta. Ska dit senare idag och städa, hon har nämligen anlitat mig som städare. Flyttstädare. Vi hann en del igår, men det är inte så lätt att städa överallt när det står kartonger och grejer så vi röjde mest undan igår. Det känns heller inte värt om dom sen ska springa runt där och bära ner allt. Så jag åker in efter jag jobbat och börjar då. Det skönaste vore att bli klar med några rum så det bara är att slå igen dörren där och aldrig mer gå in :)

Vid 1 ska jag iväg och jobba på dagis, det blev en skön sovmorgon idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0