Vad är de som händer?

Åkte till jobbet idag, proppade bara i mig lite alvedon innan. Vet inte om detta var något jag skulle gjort. Gick sisådär, helt slut. Knappt ork till att öppna alla dessa portdörrar! Och trapperna är inte att tala om, dom var inte lätt att ta sig upp för. När jag väl kommit tillbaka känner jag hur jag blir yr i huvudet och tänker att jag ska gå och dricka vatten i omklädningsrummet. Påväg dit svartnar de mer och mer, sen vaknar jag liggandes på golvet i omklädningsrummet. Snabbt upp för att in på toa och spy. Toppen! Vad är det för fel på mig nu då?
Alex kom och hämtade mg snäll som hon är. :) Fick i mig lite i magen och sedan kom pappa. För då skulle vi ju till Örebro och kolla på bil. Så nu är jag, eller pappa egentligen, ägare av en liten skrutt golf. :)

Kan säga att jag inte var snygg när jag kollade mig i spegeln efter att ha legat på golvet i omklädningsrummet. Kritvit, menar verkligen kritvit med ilröda glansiga ögon! Ingen snygging precis. Sen fick jag ont i bakhuvudet. Måste slagit i det..

Nu ska jag ta en riktigt varm dusch så jag få upp värmen. Hade visst feber, fick låna pappas termometer, det visade sig att jag hade lite feber också.. Usch, nu blir det dusch sen en kopp med honung? Av något slag..


Kommentarer
Postat av: Josefine

Usch! :( :s drick honungsvatten! :) jättebra med honung, plus att det är skönt för halsen om man har ont :) och med tillräckligt mkt honung så är det ganska gott också :)

2011-09-27 @ 22:52:15
URL: http://Josefinejohnson.devote.se
Postat av: Rebecca

Jag dricker det för fullt, det värsta är att inget hjälper mot öron o bihålor. :S Känner mig som en påse skit. Mår kasst just nu. Har till o med ont i håret!

2011-09-28 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0