Lördag.

Känns redan som om helgen snart är slut och inte har man gjort något vettigt under tiden heller. Men men. Får se var det leder ikväll. Bra sugen på att hitta på något iallafall. Det hade ju underlättat om Fisen kunde svara när man ringer honom också. Jag får väl fortsätta och ringa tusen miljoner gånger till! :)

Igår blev det en sväng på marken tillsammans med Josefine kuisn vitamin! Inte för att jag var så värst intresserad av vad dom sålde. Men det är så mysigt att gå runt o bara kolla. Sen tog vi ju en sväng in på iis också, där jag hittade en snygg skjorta/blus som jag kollat på tidigare i veckan. Men igår kom den med mig hem. :) Snygg var den, men jag lär fan köpa ett strykjärn för den blir nog skrynklig lätt, hahah! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0