Tradera.

Nu har jag röjt lite i garderoben medans Rikard varit och spelat volleyboll. Tog kort på de kläder jag tänkte göra mig av med eftersom jag inte anväder det. Sen satte jag ut det på tradera, får se om det blir nått sålt. Har aldrig använt tradera tidigare.. Men det blir nog bra de här. :)
Nu blir det lite mys i soffan sen duschen och film i sängen. :) Imorgon ska jag upp någorlunda tidigt, kl 8 börjar jag jobba. :)

Fisen kom hem med kinder åt mig! Han vet vad jag behöver just nu <3

Okej då, jag har sagt åt han en gång :)


Kommentarer
Postat av: Karoline

Kinder choklad kan ju vara det godaste som finns!

2011-09-22 @ 15:31:19
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se
Postat av: Rebecca

Jaa gud visst är det! Älskar det verkligen.

2011-09-22 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0