Slut på veckan.

Söndag.. fattar inte varför söndagar oftast är så tråkiga? Har inte gjort så mycket. Sov hos Elin i natt så det blev frukost och massa prata imorse. Sen körde hon mig hem och då åkte jag direkt till skogen med familjen och plockade svamp. Shit vad svamp det finns! Helt galet. Efter det åkte vi hem till pappa och käkade lite, sen körde pappa hem mig så jag kunde byta om och sedan vidare på volleyboll! :) Känner mig ganska seg jag tror inte jag är bra än. Kommer säker sitta i ett tag. Hoppas det bara inte blir värre. Nu sitter jag i soffan, har precis ätit svamp mackor. :) Mums! Tänkte hoppa in i duschen nu sen kanske kolla på en film i sängen. Imorgon är det måndag och ny vecka. Hoppas den går fort. Jag vill till Örebro o shoppa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0