Pasta m ost- och skinksås!

Kom hem från jobbet och började fixa med maten. Fick besök ikväll, pappa och Oscar kom över och käkade mat. Sedan blev det fika och halv åtta hos mig. :) Mysigt med en liten hemma mys kväll sådär mitt i veckan.

Det har varit lite smått kaos idag efterso det blåst så mycket. Det har legat soptunnor lite här och var och även trädhar blåsit ikull och legat på vägar så jag inte kunnat komma fram på jobbet idag. Vilket väder! Hoppas det lugnar sig tills imorgon och att inte regnet öser ner. Imorgon blir det moped runda i Lindesberg så hoppas på bättre väder så jag inte blåser eller regnar bort. :) Nu ska jag städa undan lite efter maten sedan blir det tv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0