Öst ur bilen.

Kan inte uttrycka mig på annat vis än, VILKEN DAG!? Herregud vad det har hänt knasiga saker.. Jag ska åka till jobbet tidigare för att dom behöver mig innan. Jag sätter mig i bilen och backar ut, sen när jag börjar köra framåt hör jag hur det kluckar i bilen. Och jag funderade vad fan det kunde vara? Sen kollar jag ner på golvet på passagerar sidan. Då ser jag att det är flera cm högt vatten i bilen! Hur konstigt är inte detta? Så jag fick ringa till jobbet och tala om hur det var, att jag var tvungen att ösa ur bilen innan jag kunde komma. Så det vara bara ställa sig och ösa och torka. Jag kan säga att det var första gången jag öste ur vatten ur en bil. Har endast öst ur båtar. Får hoppas att detta är första och sista gången det händer. Tycker synd om Riakrd som står på jobbet när jag ringer och talar om, han som ska byta bilen mot en skoter nu i veckan. Så typiskt när man ska sälja eller byta bort..

Det måste ha varit riktigt oväder inatt.

Det andra som hände idag varväl dock inte så jätte konstigt men drygt, måste ha otur idag. Jag var på ett blött, lerigt ställe och delade post så skulle jag köra iväg, då hänger gasen sig och moppen svänger runt i leran och rasar ner backen. All post ramlar typ ut.. Skit kul att stå och sortera om posten igen! Bra gjort Rebecca! Men men, jag fick tillslut ordning på det och jag hoppas inte folk blir för sura för att deras post blev lite smutsig. Som tur var så klarade posten sig otroligt bra. Det mesta låg kvar i lådan ellerhamnade på locken. :)

Det var min dag det, har precis ätit lite med Fisen som nu stuckit iväg på volleyboll så nu är jag ensam hemma. Får se vad jag hittar på. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0