Onsdag = Volleyboll.

Skrev precis ett inlägg som bara försvann så nu är jag lite trött, stressad och sur över det. Får se hur mycket jag hinner skriva. Det är iallfall onsdag idag vilket innebär volleyboll som jag har längtat efter. Dock börjar jag bli sjuk men jag tänker spela ändå. Jag sprang ju faktiskt i massa trappor igår och svettades då kan jag spela volleyboll.
Men volleybollen börjar halv 6 och jag slutar kl5 i Linde så det blir lite thigt. Plus att jag måste hämta ut ett paket i Kopparberg innan. Därför har jag volleyboll kläderna på mig redan nu så jag slipper stanna till hemma innan. Därför blir det bara gasa till Kopparberg direkt efter jobbet och sedan snabbt till volleybollen.

Sitter nu och kastar i mig frukost, ska strax åka till jobbet. Som tur är har jag en bilrunda idag. Perfekt eftersom jag inte känner mig så bra. Men det är ju såklart uppehåll bara för att jag inte ska åka moppe. Nu måste jag sticka. Hoppas ni får en bra dag. Jag kommer inte kunna göra något mer inlägg försen efter volleybollen. Blev nästan inget igår heller men jag har ingen ork eftersom jag inte känner mig bra som ni vet.. Men jag ska försöka ta mig tid idag. Hejdå! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0