Nörd.

Okej, nu har jag blivit nörd som typ resten av världen. Även jag har skaffa mig en iphone. Fick hem den idag så jag sitter och försöker komma underfund med den. Josse har varit här och hjälpt mig med det första. Nu försöker jag bara lära mig mer.. Hahah, vilket kan ta ett bra tag.
Jag kan säga så mycket som att jag verkligen behövde en ny telefon. Min har varit med ett tag. och det börjar ge sina resultat. Den går knappt att använda längre då det inte går så bra att varken ringa eller smsa. Det är ju det viktigaste med en telefon anser jag. Men med en iphone kommer man nog ha en hel del mer saker som är viktiga! haha. :) Nu ska jag spela lite med Josse! :)
Naaaaaaatttttiiiiiiiiiiiii!

Skriver mer imorgon nu ska jag nörda mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0