Hejsvejs!

Hej! Eller god morgon!
Jag är precis färdig och ska åka till jobbet. Dom hörde av sig och frågade om jag kunde komma tidigare, och det är klart att jag kan. :) Så nu ska jag strax sticka. Men jag bävar för att idag ska jag åka moped och det är inget kul väder. Det gäller att ta på sig regnstället idag! :) Men man vet ju aldrig det kanske hinner lugna sig lite innan jag ska ut och dela. Man kan ju alltid hålla tummarna. Efter jobbet har jag inte en aning om vad jag ska göra. Får se hur det blir, skulle behöva ta tag i lite grejer här hemma.

Just, jag håller också tummarna för att jag ska hitta en liten skruttbil nu för det behöver jag verkligen ha. Inte kul att sitta och vänta flera timmar för att komma till jobbet och åka hem från jobbet. Bussarna går inte precis ofta..

Nu måste jag sticka! Ha en bra dag, jag skriver senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0