Grönsaker m dipp och alvedon.

Idag blir det grönsaker m dipp och alvedon till kvällsmat. Känner mig inte nå bra, börjar få ont i bihålor och sen gör det ont när jag sväljer. :/ Har även haft ont i huvudet hela dagen.. Hade tur på jobbet idag att det inte var så mycket post. Kom in i tid och när jag kom in var det klart med nästan allt. Så jag hjälpte till lite sen slutade jag. Har inte orkat röra en fena sen jag kom hem. Intog soffan och har inte flyttat mig en gång. Jävla förkylning att inte försvinna. Antigen får du sticka eller bryta ut ordentligt så du kan gå över snart!

Måste säga att dippen är bra god! Tro de eller ej, jag har gjort den själv! :)
Det smakar prcis lika som den där dippen som heter holiday, med paprika och lök eller vad det är för smak. :) Eller ja, inte precis lika men mycket lika. Jag hade i paprikakrydda, vitlökskrydda och grillkrydda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0