Fredag.

Vilken fredag detta var då. Kollat på film och tv hela dagen. Har så ont i huvudet så jag tror ögona snart ploppar ut. Känns väl sådär. Har inte haft lust att äta något på hela dagen vilket ger resultat nu, tryckt i mig en hel geisha på 2 sekunder. Är det något bra på tv idag förresten? ;) är sugen på att se något bra, riktig fredags underhållning :) Hörni nu har jag gjort mitt första blogginlägg via mobilen. Börjar fan lära mig! Fan vad grym jag är. Okej då, så fort det är något jag undra frågar jag Josse. :) Tyvärr går de inte att lägga in någon bild, så om någon vet hur man gör säg gärna till. :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det går inte, då måste du skicka in inlägget som ett mms. Jag skickade o fråga dom förut :) men dom ska göra en app men de verkar ta bra lång tid.. Tror dom sa att den skulle komma i typ april men sen va dom tydligen tvungna o fixa nå :s så de är bara o vänta på den ;)

2011-09-24 @ 11:17:33
URL: http://Josefinejohnson.devote.se
Postat av: Rebecca

Jaa okej, vadå så dom ska fixa en app så att man kommer kunna göra allt från mobilen sen eller? :) Härligt. Vadå april iår?! Fan vad tid det tar isf. :s

2011-09-24 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0