En busschaufför, en busschaufför är en man med glatt humör.

Håller på och fixar och donar lite innan jag tar bussen in till Linde. Har tyvärr ingen bil idag så det får bli buss. Men det gör faktiskt inget eftersom att Josse kommer och möter upp mig så jag slipper vara ensam och vänta innan jobbet. :) Börjar ju kl12. Vi tänkte ta en fika eller något sådant. :) Sen bara mysa och prata lite. Ska bli riktigt trevligt. Sen får vi också hålla tummarna att vädret fortsätter att låta bli att regna för idag blir det moped runda. Buuurrrrrrrrr vad kallt det känns som om det komme bli.

Jag har en fråga till er som läser.
Tycker ni att jag ska lägga ut mer bilder eller är det bra som det är eller ja, säg vad ni tycker helt enkelt! :) Alltid kul med lite feedback. :)



Längtar tillbaka till sommaren och västkusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0