besök.

Började kolla på Something borrowed igår, fast jag somnade så kollade klart på den i morse. Shit vilken bra film! Helt kär. :) Tur att man har kompisar med bra filmtips!



Jag har försökt röja undan så mycket jag orkat här idag. Blev dock svettig för minsta lilla men nu är det mesta klart och jag har hunnit duschat. Har öven haft besök av Josse och alfons idag. Han är helt vild! :) Varit galen i lägenheten så lampor ha flugit kors och tvärs..
Men det gör inget. :) Mina armar har också blivit lite skadade. Har riv- och bitmärken lite överallt.

Är fortfarande inte bra. :/

Snart kommer mer besök, mamma, Roffe och Ville kommer. :)






JAG VILL OCKSÅ HA EN LITEN KISSEMISS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0