Äntligen händer det!

Kan bara uttrycka mig som äntligen! Fan vad skönt det känns med internet. Dock kör vi på mobilt just nu eftersom att det trådlösa ännu inte funkar. Men vafan, vi har ju internet iallafall! :) Och äntligen kan jag börja vara något mer uppdaterad på bloggen. :) Om nu någon vill läsa.

Jag tänkte jag skulle berätta vad jag gjort i helgen mer än att typ sova hela tiden efter en veckas jobb då jag började kl6. Det var något jag inte var van vid. Fast imorse när jag började kl12, ja då vaknar man självmant kl6. Herregud..
Iallafall, i fredags stack vi in ett gäng till Örebro. Det var jag, Rikard, Alex, Robin, Fanny, Martin, Emil och Towa. Vi gick och käkade på kolgrillen. Riktigt gott var det, fast så jäkla krångligt att äta alla dessa spett! Var fan tvungen att ta med händerna för att inte bordet bredvid skulle få min kött bitar. Men ändå lyckas en bit flyga ner på golvet! :) Men jag kan verkligen rekommendera den restaurangen. Skit gott och as mycket mat! Efter att ha suttit där någon timme gick vi på bio. Vi såg Jägarna 2, jag tycker filmen var helt ockej faktiskt. :) Tror dock att grabbarna gillade den mycket mer. :)

I Lördags sov jag fan nästan hela dagen! Rikard var iväg och jobbade så jag passade på. När han kom hem blev vi bjudna på en liten kräftskiva hos Farmor och Morfar. Fasen vad gott det är med riktiga kräftor! Då menar jag alltså inte köpta. :)

Igår hade jag tvätt tid så jag tvättade hela dagen igår! Försökte plocka lite i lägenheten. Sen hann jag även med lunch hos Farmor och Morfar. Efter det tog jag kväll, Rikard åkte till sin mamma för att äta. :)

Det var min helg de. Nu tänkte jag ta det lite lugnt sedan se om jag kanske kan få fram dammsugarn och göra lite fint här hemma. Har även lovat fisen att laga mat. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0