Tvättar.

Här sitter jag nere i tvättstugan med högar av tvätt! Usch vad tråkigt det är, och inte blir de bättre när tvättmaskin bara vill göra som han själv vill. Hur kul är det att sitta här o vänta.. Det värsta är att jag aldrig blir klar, ska ju till jobbet också och ikväll är det volleyboll. Hoppas jag hinner i tid idag :) och att det inte blir så sent för då hinner jag nog slänga i ännu en tvätt ikväll efter volleybollen. :)

Sitter och kollar på min fis, visst är han söt!? 4veckor idag :)


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Nej GE MIG... ! fan va söt med täckningen på nosen :D

2011-10-27 @ 23:16:48
Postat av: Rebecca

Visst är han! Jag hoppas jag får honom om några veckor! :) då får du komma och hälsa på honom :)

2011-10-28 @ 11:05:29
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0