Trötter!

Jag ville bara tala om att min muffins gick åt! En hel plåt bakade jag och dom tog slut lika fort som dom kom fram! Tur var väl det för då måste dom ju varit goa.

Måste tala om att jag kände mig något fånig när jag åkte upp, jag hade ställt termosen på golvet på passagerar sida och tänkte att där kommer den stå stadigt. Men icke! Den for ikull så fort jag började köra. Ppffffft sa det så hade jag en sprut med kaffe i ansiktet. Så jaa jag var tvungen att försöka håll i den samtidigt som jag körde, bästa stället var mellan benen. Så där fick den stå. Gick knappt att köra hjulbent som jag blev.. Men fram kom jag.

Nu ligger jag i sängen helt slut efter en lång dag. Denna dag har verkligen varit lång! Jag längtar efter imorgon då jag äntligen ska få vara med på volleybollen igen. Kul! Men hoppas jag känner mig piggare, och att jag kommer sova bra inatt. Upp till bevis!
GODNATT!

(jag lovar att bli bättre med bloggen, bara det att det är mycket just nu och jag är trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0