Tacos och bastu!

Har precis kommit hem från grannarna, där vi har ätit tacos och sedan bastat. :) Har precis bara hunnit duscha och sattit mig i soffan. Bra slut på denna vecka måste jag säga. God mat och gott sällskap slår aldrig fel. :) Nu blir det snart att slå på en film och sova, Rikard ska upp tidigt och jobba imorn. Själv ska jag inte göra ett skit, om inte någon frågar om vi ska ut och gå. Vill fan ut och gå. :)

Förresten, fick iden av Anna idag att börja lyssna på ljudböcker. Det vore ju perfekt för mig som hatar att gå ensam, då kan jag lyssna på ljudbok medans jag fördriver tiden. PERFEKT!
Någon som har något bra boktips? Jag behöver verkligen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0