Sova!

Ligger i sängen och väntar på att fisen ska komma hem. Tar väl och kollar på en film så länge.

Mitt i mitt lilla tänkande här på kvällskvisten kom jag på att det är den 24e idag, alltså 2 månader kvar bara till julafton! :) tiden går fort. Och jag vill iväg och börja handla julklappar så man börjar få de klart så man sedan kan handla massa julpynt och koncentrera sig på allt julstök. Första julen i eget boende, mys! Dock mycket att fixa med och stöka och köpa. Tror vi knappt äger en jul pryl! Haha :) men Gud vad jag älskar julen, kommer snart längta ihjäl mig om ingen kan bli med och köpa lite julklappar och annat kul! :)


Kommentarer
Postat av: Alex

tur att jag tar med dig till örebro och handlar julklappar idag då :P

2011-10-25 @ 15:59:34
URL: http://aalexandratallberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha ja Alex, det blev du verkligen MKT julklappar! Tror nog vi glömmde bort dom! :) Det blir nästa gång... Eller? :)

2011-10-25 @ 22:39:23
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0