Köp galen?

Blev en sväng till Örebro idag med Alex. Kunde inte låta bli när hon frågade trotts att jag hade på mig gammla mjukisar med målarfärg på. Som tur var fick jag låna kläder av Alex, bättre med ett par för kort leggings än gammla mjukis! Jag har haft sånt otroligt sug efter att bara köpa. Så ja, jag kom hem med en ny tröja, en blomma, nå jäkla grej man har i byxorna för att dragkedjan ska hålla sig uppe, en grej till håret och en tshirt till Rikard.. Ändå vill jag köpa mer?! Har hittat så snygga grejer på mejk måste åka dit och kolla imorgon, om jag hinner, det är ju volleyboll imorgon också. Plus att jag ska till Kopparberg och hämta ut ett paket! :) Hm, undrar vad det kan vara... :)

Har precis betalt räkningar så snart är det slut på kontot efter en tur i Örebro och en hög med räkningar, kul att det är den 25e!

Nu blir det duschen sen stoppa nå i magen, den skriker nämligen efter godis! :) Ha en bra kväll alla! :)

Här har ni tjejen som tvinga med mig till Örebro för att slösa pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0