Var är kraften?

Jag tycker de känns som om jag inte hinner med ett skit om dagarna, var fan tar tiden vägen? Fattar inte. Känns värdelöst. Drog en sväng till Alex idag, kollade på när hon käkade. Kan säga att de vattnades i munnen! Fy!
Sen åkte jag hem, kollade på tv och började fundera över julklappar. Jag måste, verkligen måste måste måste, ta tag i det nu. Orkar inte stressa med det sen.

Hände nyss en kul grej. Jag tog en dusch, så hörde inte när Rikard kom hem. Jag skulle gå ut ur badrummet och ska öppna dörren, samtidigt öppnar Rikard dörren och jag blir skit rädd. Skriker rakt ut! Rikard blev as rädd för mig! Hahah. :)

Nu sover jag typ, hoppas jag. Så godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0