Torsdag!

Förlåt jag glömde helt bort att skriva igår! Och nu är det redan torsdag. Igår var det snabba puckar hela dagen. Drog till jobbet och direkt efter det snabbt till volleybollen som jag och Rikard skulle ta hand om. Maria skulle iväg. Men det gick bra :) förutom att Rikard stojjar upp dom så dom blir helt uppspelta och galna. Sen skulle de vara tjejvolley men det var bara 3 som kom så de blev Inge med det. Jag och lina stannade kvar ett och pratade, mysigt! Sen var de hem hoppa in i duschen och ta det lugnt.

Nu ska jag snabba mig och göra mig klar, de ringde från jobbet och vill ha in mig tidigare. Så nu lär jag fixa lite :) har inte ens någon matlåda :s

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0