Snart helg!

Jaha kl är en minut över tolv ungefär. Hinner nog bli mer innan jag är klar med detta inlägg..

Måste verkligen säga att detta varit den bästa torsdagen på länge! Det har vi att tacka lina och Elin för! Riktigt stort tack! Känner mig len och mjuk som en barnrumpa! :)
Jag har nämligen fått massage, hel kropps skrubb och ansiktsbehandling! Rikard var med, dock ville han inte ha någon ansiktsbehandling. :) sen blev de att bubbla och mysa lite innan hemfärden. Jag känner mig glad ända in i märgen! Fan va härligt det var. Tack tack tack :)

Imorgon är det jobb, börja lite tidigare. Mycket att göra. Sen blir det pepparkaks bak med farmor! Mumma! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0