Sliten till tusen!

En sliten Rebecca hoppar nu ner i sängen efter en sjukt lång dag med massa jobb och en grymt lång jobbig vecka. Glad att det är fredag imorgon och snart helg. Bara en jobb dag återstår. Fattar inte hur trött och sliten man kan vara?! Men blir väl uppstressad också eftersom jag har så mycket att göra men hinner inte med nånting eftersom det är sp mycket annat som ska göras! Hmm, de där lät skumt!

Fy.. Nu kan jag säga att jag vill gå i ide. Jävligt länge! Usch. Hoppas det blir en bra dag på jobbet imorgon så jag kommer hem i tid och kan hämta hem min lilla buse! :) har någon namn förslag hjälp gärna till! :)

Puss sov gott! Det tänker jag göra (så länge de varar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0