Måndag

Shit vad fort dagen gått! Vaknade i skaplig tid av en helt galen och busig katt och av solen som lös in. Gick upp tog lite frukost och gjorde mig iordning. Sen bar de av till jobbet :) flöt på bra på jobbet idag, så underbart skönt med bil. Kom sedan hem troendes att middagen skulle stå på bordet, men icke. Jag fick ställa mig vid ett stort disk berg och börja diska och laga mat. Efter detta fick vi främmande, faster och kusiner på besök :) ville hälsa på den nya familjemedlemmen :) blev lite julmust och pepparkakor. Sedan dök jag och fisen ner i soffan med bebis. Låg som trötta grisar, förutom bebis då. Helt galen. Sprang runt som ett skållat ollon över golvet! Nu ligger vi i sängen, jag vill sova så man kommer upp i skaplig tid, kanske hinner göra något vettigt innan jobbet :) får väl se, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0