Längtar tillbaka!

Har precis fått i mig lite fruksot och tvättat. Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt innan jag ska vidare till jobbet.
Sitter och kollar på lite bilder från min bal och student som jag fick av mamma igår. Det bilderna som mamma tog, har inte sett dom tidigare och det är en hel del bilder. Skit kul att titta på! Alla var så fina och hade det så kul! :) Tror jag ska skriva ut lite fina bilder och sätta in i ramar, kanske i svart vitt får se. Skulle vara kul att ha lite bilder som på mig och Rikard. Varför inte använda fotoskrivaren när man har en? Får hoppas bara att färgerna inte torkat! Hahah, var ju ett tag sedan jag använde den.. :)

Måste bara tillägga att jag älskade fisyren på min bal! Sjukt fin! Kan inte sluta kolla på den.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0