Farsdag

Idag har jag bakat till lilla pappa. Det är hans dag idag. Sen åkte vi bort till honom men då var dom inte hemma så jag fick ställa det dör och sedan skriva en liten lapp. Sen drog vi på volleyboll. Har nyss kommit hem, så nu blir det ägg och bacon. :) sen en dusch och lite mys vid tvn.

Imorgon börjar jag och fisen ett nytt liv. Hur fan nu det ska gå? Ändra mat vanor är fan inte de enklaste? Iallafall inte för mig, sån godis gris jag är! Önska mig lycka till tack, för nu ska kilona bort! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott,vad är de för smet du har på?recept tack:-)

2011-11-18 @ 08:41:50
Postat av: Anonym

Vad gott,vad är de för smet du har på?recept tack:-)

2011-11-18 @ 08:42:27
Postat av: Anonym

Det är bara gå in på recept.nu och söka på leilas choklad cupcakes! :)

2011-11-20 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0