13 november

Idag har jag knappt varit hemma känns det som. Alex kom och gjorde mig sällskap en stund på förmiddagen medans jag käkade frukost. Efter det gjorde jag mig iordning och drog till pappa och hämtade upp Oscar sen stack vi till Lindesberg. Där hämtade vi upp Tobbe och vidare till arenan för volleyboll match. Syrrans lag vann :) bra spelat av alla! :) kul att se dom.

Efter matchen var de bara att sticka vidare till pappa igen där de bjöds på mat och efterrätt. Mumma! Sen har jag varit där tills nu, spelat massa spel och haft trevligt. Så det är väl fel av mig att det står 13 november på detta inlägg efter som klockan snart är halv 3! Men jag ville bara berätta om min lördag, och även tacka för en underbar dag! Imorgon blir det nog mest att slappa, måste ta igen Robinson avsnittet, det sista?, som jag missade i torsdags då fisen och jag var på bio :)

men nu ska jag sova. Lilla Rikard sover redan som en gris, stackarn ska upp om ca 3 timmar. Fy!

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0