Virrig höna!

Fan vilken pers! Detta har nog varit den värsta torsdags förmiddag på evigheter! Vill inte göra om det. Kände mig stressad och virrig under hela tiden. Att ha 3timmar på sig att göra en 3rätters med någon hängande över axlen och i grytan är inte att rekomendera! Det gör att resultatet inte duger. Det värsta var att man är tvungen att vänta ända tills imorgon för att få ett svar. Jag får helt enkelt fortsätta håll tummarna. Men nu är det gjort och inget kan jag ändra på så det är bara vänta och se. :) Svaret får ni veta imorgon! Men ni kan få veta vad jag lagat!

Förrätt:
Skagentoast m egen majonnäs

Varmrätt:
Black and white m tryffelsås och bearnasie sås.

Dessert:
Citronfromage m melbasås


Nu vill jag inte se mat på evigheter och jag tror nog aldrig att jag tänker laga denna mat igen. Hahah! :)

Nu väntar jagpå att älsklingen ska sluta jobba för då ska vi åka till Löa och en grej till. Jag har prov imorgon så lär plugga! Förresten, ingen som vet hur vädret blir på lördag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0