Vänner?

Igår låg jag nästan hela dagen i sängen och funderade på vilka som verkligen är mina vänner. Till slut efter att ha pratat med pappa fick jag mitt svar. Jag har inga riktiga vänner bara folk som utnyttjar mig med skjuts och annat. Men som aldrig ger något tillbaka och som har mage att bara skita i en. Det är mina vänner det! Men nu är det slut på detta jag tänker fan köra mitt eget race eftersom jag ändå inte kan förlita mig på andra. Jävla idioter rent ut sagt. Hoppas fan att ni läser det för ni har fan gjort mig illa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men gumman,det där lät inte kul....:( Ibland är det så att man upptäcker sånt o det är ju faktiskt så att man väljer vilka man vill umgås med.De som är "energitjuvar" ska man solla bort o istället umgås med de som ger en positiv energi. Även ett kompisförhållande handlar om att ge o ta.

Ibland kanske det blir fel o att man inte tänker sig för,gör eller säger fel saker,missförstånd etc etc. Kanske är det så för en del av dina vänner och dig??Prata igenom det med den/dom det gäller,det kanske går att reda ut?Annars är det bara att konstatera att det kanske inte är den/dom man ska umgås med...

Ibland är man väldigt sårbar o känslig o då kanske det oxå upplevs mer negativt än när man är på topp.

KRAM<3<3

KRAM<3<3

2011-05-15 @ 18:57:46
Postat av: camilla

"När folk sårar dig om och om igen,så skall du tänka på dom som sandpapper!De kanske river ditt hjärta och skadar dig lite,men till slut har du blivit polerad och len,och de har blivit värdelösa"



Camilla

2011-05-15 @ 19:24:11
Postat av: Rebecca

Svar: Tack! :) Jag tror mest jag ska köra mitt eget race och inte låta folk ta min energi. Sen om dom känner själva vad som hänt så är det upp till dom att ta tag i saker och ting. Just nu är det skola och student att tänka på! :)



Kram! <3

2011-05-15 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0