Söndag.

Idag är det sista dagen på denna vecka. Vi var lite sådär lagom trötta imorse då vi skulle upp. Vi hade varit hos Fanny och Martin på volleyboll-premiär. Dock blev det inte mycket volleybollspelande men det var mysigt där. Synd bara att det var så nedrans kallt. Imorse kom Simon och hämtade oss sen åkte vi vdare mot Laxå. Simon skulle fixa något med sin bil så det blev att fördriva tiden på Laxå City någon timme. :) Efter det åkte vi hemåt, stannade på coop och handlade till min trerätters jag skulle göra. Nu är även den gjord och uppäten. Smakade sisådär. Lyckades inte riktigt med majonnäsen eller bearnaissåsen, kryddandet kunde varit bättre tyckte Rikard och pappa. Men de tär ju en smaksak. :) Nu har jag iallafall prövat på det, om nu det hjälper till provet? Imorgon har jag ett annat prov så nu är det dags att plugga. Troligtvis blir vi sovandes i Linde också, så godnatt och hade så bra! :)

Lite bilder från igår. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0