Planering.

Idag har jag haft en ganska okej dag i skolan, inte allt för jobbig måste jag erkänna. Efter det hämtade mamma mig från tåget. Så åkte vi vidare till Farmor och Morfar, där väntade på Rikard, Pappa och Annette för att planera inför studentfirande. Deet blev lite fika och en massa planerande. Men det gick bra och tiden rullade iväg. Efter det åkte jag och Rikard ner och tränade en sväng. Jag tränade nästan bara mage så kommer nog känna av det imorgon. :) Men nu ska vi sova, har feta sovmorgonen imorgon men jag ska in med Elin till Örebro och sy in min balklänning. :) Det är inte långt kvar nu snart är det dags!!! AAAAAHHHHH, vad nära!


Men nu ska jag sova! :) Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0