Örebro.

Idag var jag till skolan en kortis sedan stack jag och Elin för att sola. Då hittade jag en plånbok som jag lämnade in till polisen. Så idag har Elin och jag gjort en god gärning! :) Efter detta for jag direkt till Örebro för att hämta balklänning och fixa med det sista inför lördag. Jag hittade örhängen, kuvertväska och skjorta och slips till Rikard. Han kommer bli så stilig! :) Sen köpte jag jordgubbar och glass som jag tog med mig till mina flotte-grabbar! :) Sen var vi där ett tag, Simon och Rikard höll på med bilen och någon baslåda medans jag var in till Casse och Loisan för att visa min klänning. :) Nu sitter vi hemma och kollar lite på TV. Imorgon måste jag upp tidigt för att åka in en snabbis till Lindesberg, måste fixa det sista inför Lördag. Efter det ska vi ha klass mys här i Löa. :)
Nu måste jag sova. Nattinatti! <3

Kommentarer
Postat av: Loisan

Rebecca du kommer bli kanon fin i din balklänning på lördag. Även Rickard kommer bli stilig. Synd att jag inte kan åka och titta på er. Men ta kort så man kan få se er efter balen. Kram Loisan

2011-05-31 @ 21:55:47
Postat av: Anonym

Tack! :) Förlåt att jag inte hunnit lägga ut några bilder ännu, det kommer jag lovar! :) Du kanske redan sett några, men fler kommer så fort jag får hem min dator. Hoppas ni hade det bra utomlands! :) Kram

2011-06-20 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0