Örebro.

Gud, det är fan fullt upp hela tiden känns det som. Jag hinner knappt med. Ska jag verkligen hinna ta studenten? Idag har jag varit in till Örebro för att sy in min balklänning. Elin blev med mig så jag fick lite sällskap. Längden satt som en smäck men dock inte resten, men det blev snabbt nålat. Ska dit om någon vecka igen och testa den om det blivit bättre, sen får jag nog ta med den hem! IIIIIIIIHH! Iallafan började det med att Elin och jag gick för att testa klänningen sen gick vi vidare på stan för att kolla affärer och jag skulle köpa en hel del smink. Sen gick vi och åt lite. Och så klart gick ju inte tåget när vi ville så det blev en kort fika för att sedan skynda till ett annat tåg. :)




Nu får ni önska mig lycka till för nu ska jag försöka lära mig massor om EU och FN till mitt prov imorgon. Kommer gå åt skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0