Möte.

Nu håller jag på att göra mig klar. Packar älsklingens väska också. Sen ska jag åka och hämta upp Karin och Elin. :) Sen vidare till Lindesberg för möte. Sen blir det handla present, eller tror det blir före mötet. Skulle vara bättre eftersom jag sedan har bråttom hem. :)


Vet ni hur mycket jag skulle vilja ha en garderob man kan gå in i? Inte för att det hör till det jag skrev innan men kom bara på det. Fatta kul o verkligen ha en stor stor garderob man kan gå in i. Man ser alla sina kläder och man kan vara där inne o prova. Det vore något! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

WOW, vilken läcker bild, tänk om man kunde ha det så!!!

2011-05-05 @ 09:52:30
URL: http://sofiekristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0