Lördag.

Nu har jag precis gått upp. Jag tog en Japp till frukost fanns inget annat som verkade gott. :) Nu hade jag tänkt göra klart min svenska uppgift sedan skriva en lista på vad som bör handlas eftersom jag ska göra en trerätters imorgon. Sen måste jag verkligen duscha mitt hår det är inte fräscht! :) Efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle behöva betala lite räkningar. Och beställa skor till studenten, så jävla typiskt att igår när jag skulle beställa dom så var dom slut i exakt den storlek jag skulle ha! Hur trött blir man inte då?

Nu vill jag ha sol och varma vindar, inte sol och kall blåst! Hoppas vädret blir bättre för då tänkte jag lägga mig ute. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0