Idag igen.

Örebro idag igen. Först var jag i skolan och gjorde mitt prov sedan åkte jag med Elin, Elin och Andreas till Örebro. Elin skulle testa sin balklänning och Andres skulle köpa kostym och jag och Elin skulle ha lite grejer till klassen (Karnevalen). Med allt fixat tog vi tåget hemåt och jag hade något bråttom kan jag tala om. Jag fick byta om i bilen för att hinna till zumban, men jag hann! Och jäklar vad jag kommer ha ännu mer träningsvärk nu! Ni vet att jag tränade med Rikard för någon dag sedan och efter det kan jag lova att jag har träningsvärk i magen, fatta hur det kommer bli imorgon! Men såhär efteråt känns det bara härligt. Jag är nöjd med dagen och ska nu krypa ner i sängen bredvid Rikard. :) Imorgon blir det kvällsservering. Och jag har ännu ett prov att plugga till, slutprov servering! Usch! Tror jag sover på saken! :) Godnatt!


Detta köpte jag igår när jag och Elin var in. Kommer bli så snyggt! Ska köpa mig lösögonfransar skulle fan vilja ha det på balen och studenten! Någon som har nå bra tips angående det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0