Helg!

Nu är det helg igen. Jag säger det ännu en gång, fan vad tiden går fort! Veckorna bara försvinner.
Igår och idag har vi haft grillafton i skolan, inte helt fel att få grillat i skolan 2 dagar i rad dessutom. :) Hade ju även de skönaste gästerna idag! En klass med 6åringar. Var nog den roligaste gången jag serverat. Sov hos älsklingen inatt och hans dator är på lagning därför jag inte bloggat något. Fast hade ändå inte tid, jag kom hem sent igår sen var jag tvungen att plugga. Hade slutprov i servering idag, jag hoppas det gick bra! Nästa vecka däremot kommer kännas! Prov typ varje dag. Fyyyyyyy....!

Nu ska jag bara njuta av att vara ledig sen sätta fart med plugg. Ha en bra fredagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0