GOD MORGON!

Nu har jag precis vaknat och jävlar vad pigg jag känner mig. Måste bero på de fina vädret! Idag blir det shorts till skolan. Ska endast sälja biljetter till studentfesten och sedan kolla på en fiilm på svenska så det blir rätt lungt idag. :)

Hann aldrig skriva igår för bloggen krånglade men såhär såg gårdagen ut.
Jag hade sovmorgon sen tog jag bussen till Elin så vi satt hemma hos henne och solade tills Karin kom så vi åkte till skolan. Efter det la vi oss i gräset i skolan och solade. Sen hade vi barteknik och fix sluta tidigare. Då stack jag och Elin till Milano och satte oss. Sen kom Rikard efter jobbet och å åkte vi hem till honom. Han fyllde ju år i söndags så igår skulle vi fira honom med hans mamma och släkt. Det blev rätt sent igår, så när vi kom hem var det bara att duscha och sedan hoppa ner i sängen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0