För vi ska ta studenten!

Idag gjorde jag mitt sista prov på gymnasiet. De två sista veckorna kommer bara bli lek och skoj. Känns väl helt okej! Jag fick ett starkt G+ på provet igår. Tabbade mig ju eftersom jag sprang runt som en yr höna, men de tär smällar man får ta. Jag klarade det iallafall! :)
Har varit till Örebro en sväng idag, blev liten nytt till garderoben faktsikt. Passade på medans Rikard och Simon handlade virke till flotten. Efter det åkte vi hem till Farmor som bjöd på god mat. Inte helt fel de inte!
Underbar fredag trots det otroligt tråkiga vädret. Hoppas sommaren kommer snart, vill ha varmt nu! dags att bli brun. Annars blir det att slita på solariet i Lindesberg! Måste vara lite brun på studenten när man ska ha kort klänning! Börjar få lite panik angående studenten. Det är ju snart! Ojojoj.

Nu ska jag sova. Imorgon är det Löafesten, det får ni inte missa! :) Godnatt, sussa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0