Stor vinsten.

Hahah, jadu. Idag kammade jag hem "stor vinsten". För ett tag sedan var det en tävling i skoltidningen som jag och Rikard var med i, lite för skojs skull. Idag korades vinnaren, och det var jag?! Blev fan förvånad. Jag har en tendens att aldrig vinna. Men idag var det min dag, jag fick 10st biobiljetter. Inte illa. Nu kan jag och Rikard gå på bio lite när vi känner för det utan att lägga ut pengar på det. :)

30e mars måste vara något speciellt med tanke på att samma dag förra året klarade jag mitt körkort. Nu har jag haft det i 1 helt år. Helt galet vad tiden går. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis, vad rolig! (Erkänner en viss avundsjuka)

2011-03-30 @ 19:50:22
URL: http://www.malinerlandsson.spotlife.se
Postat av: Camilla

Men GRATTIS!!Åh va kul!!:)

2011-03-30 @ 20:01:23
Postat av: Rebecca

Hahah, Malin. Du får bli med o sällskapa mig när jag går så kan jag bjuda dig :)



Tack så mycket Camilla. :) Får hoppas det kommer massa bra filmer nu bara! :)

2011-03-30 @ 20:19:34
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0