Hemma.

Ojojoj, det blev en massa flängande idag. Men det är bara roligt! :)
Dagen började med att jag låg i sängen och kollade lite på tv när Moa-Lina ringer och frågar om jag vill med henne och Tobbe till Örebro. Så det var bara på med kläderna och göra sig klar sen bara åka. Sen sprang vi runt lite på IKEA efter det blev det marieberg. Käkade lite god mat sen kolla massa affärer, trevligt. Kanske visar imorgon vad jag köpte. Dock tycker jag aldrig att jag hittar något. Lär bli ändring på det! :) När vi kom tillbaka till Linde började vi kolla lite på London resor, vi har ju en liten fundering angående det.

Efter det var det bara att åka vidare till farmor och morfar för att få lite mat. Även fast alla redan ätit när jag kom, och även fast de satt och väntade på efterrätten så väntade jag tills Rikard kom innan jag åt. När vi ätit blev det chokladpudding! Sen satt vi och pratade lite sedan for vi vidare till Fanny och Jonas en snabbis.

Men nu är vi hemma och Rikard har redan gosat ner sig i sängen. Jag förstår honom, han ska upp redan vid 5 imorgon bitti. Stackare! Men det är skönt för han när pengarna kommer. :)

Nu ska jag kolla lite på tv och försöka sova. Godnatt! :)

Förresten! Håller ni inte med om att våren snart är på gång? SOOOOOOOL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0