Hej!

Hej på er! :)

Jag som skrev om att jag skulle försöka bli bättre på att lägga in lite inlägg. Hahah. Så har jag inte lagt in någonting idag, lyckat! Men imorgon då lovar jag att göra det.

Idag har jag iallafall haft häcken full. Jag åkte till skolan imorse och höll på för fullt med vårt projektarbete. Sedan tog vi en lunch på stan. Alltid så mysigt att äta ute. Älskar det. Det blev wook house. Sen hade vi svenska i 30 minuter och sedan gick vi för att kolla upp det sista angående projektarbetet, för att ta reda på det var vi tvugna att kolla på en teater. Den var jätte bra, alla är så duktiga! :) Jag skulle aldrig kunna stå och prata sådär. Dels skulle jag aldrig minnas allt jag skulle säga sen skulle jag heller inte kunna hålla mig för skratt! :)

Efter skolan åkte jag, Rikard, Simon och Björkis till Örebro en vända. Så dagen har varit full av saker att göra. Det är helt enkelt därför jag inte gjort några inlägg tyvär.

Jag kom precis hem, så det blev bara att göra sig klar för sängen och dyka ner under täcket! :) Nu ska jag sova, är dötrött! Godnatt små fisar :)  


Kommentarer
Postat av: Elise

sv:Jag köpte den rosa klänningen i Filippinerna och den blå blommiga kjolen på H&M förra året,sen så är det bara ett vanligt vitt hm-linne glasögon från åhlens och ur&penn

:) thats it

kram

2011-03-22 @ 23:26:14
URL: http://ellifantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0