Härlig dag!

God morgon på er! Allt bra? Med mig är det sådär. Det känns inte kul att behöva gå upp när väckarklockan ringer. Hade hellre velat ligga kvar hela dagen. Speciellt idag då jag känner mig lite halv sjuk. Tror nästan min förkylning börjar komma tillbaka lite sakta.

Nu ska jag börja göra mig klar för skolan. Bussen går om 1,5 timme så jag har god tid på mig. Så idag blir det lite frukost hade jag tänkt. :) Sen ska jag gå hela 2km för att komma till bussen. Tur att det inte är snöstorm! :) Idag ser det ut att bli ganska fint väder, som igår kanske. Men man kan alltid hålla tummarna att det inte kommer blåsa lika mycket.

Skönt att ha sovmorgon! Alltid skönt på onsdagar när jag börjar kl.12. Det känns ändå som om denna skoldag kommer gå fort. Jag börjar kl.12 och har samhällskunskap, sen efter 30 minuter är det teater. Efter den ska vi försöka fixa inför projektarbetet. Det var så gott som allt! Sen har även Simon erbjudit mig skjuts hem efter skolan. Hoppas jag hinner med så slipper jag åka buss. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0