Dåligt bloggande.

Gud vad jag känner att jag inte bloggar så bra just nu. Det är så mycket annat som händer har knappt tid. Men jag måste ta mig mer tid och lägga ner lite mer energi så bloggen blir lite roligare att titta in på. Mer bilder eller något kanske? :) Någon som har några ideer eller finns det något ni vill att jag ska skriva om? Kom med förslag.

Idag åkte jag, som jag skrev tidigare, in till skolan direkt på morgonen trotts min sovmorgon. Jag var så jäkla duktig att plugga. Klar med ekonomiuppgiften i samhällskunskapen. Skönt! Sen hade vi typ en lektion och sedan slutade vi. Så jag åkte hem och fick lite fika besök, mysigt! :)

Sen kom Rikard hem och vi stack hem till Simon. Men Simon ville ju ha fika så vi åkte hem till mig och tog en till fika! Kan aldrig bli för mycket. Sen åkte vi hem till honom igen och kollade på en film. Gränsen hette den, en svensk film. Ganska bra faktiskt. :)

Jag måste ju även tala om att jag fått min present av Rikad idag. Jag fick en obh nordica kniv och en pannkakslagg! Perfekt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0