31 mars

Har nyss kommit hem efter att ha skjutsat älsklingen till bussen och nu har jag krypit ner framför tvn igen. Skönt att slippa gå upp så tidigt. Dock är det bra segt att behöva åka till skolan vid 3 och vara där hela kvällen. Men snart är det iallafall helg så det ska bli skönt. Rikard tjatar på mig att jag ska måla stolar, jag får väl helt enkelt sätta fart och göra det i helgen kanske. Kan ju vara ganska skönt att få klart de där någon gång. Jag lär nog grunda någon gång till sedan måla med den vanliga vita färgen. Iläggs skivan bör också målas. Sen måste även bordet målas en gång även om det redan är vitt, för den som hade bordet innan har tydligen rollat bordet och vi vill ha penselmålat. Sen är det bara sängen kvar! Hahah, det kommer ta sitt lilla tag. Men det gör inget. :) Vi ska ju inte precis flytta imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0