I'm back!

Förhoppningsvis kommer jag snart kunna skriva dagligen igen. Jag har haft en jäkla massa att göra nu under några veckor helt enkelt och mitt i allt blev jag datalös. Den har jag lämnat till Martin för han ska fixa den lite åt mig. JAg jag sitter här och betalar räkningar, (pappas dator) Snart ska jag hem till mig. Jag har ju hunnit flytta nu också. Allt på samma gång nästan. Bal, student, jobb och flytt. Allt! :) Men kul är det. Så fort jag får min dator och vi fixat bredband i lägenheten ska jag allt blogga som fan! Det lovar jag. Jag ska också visa alla fina bilder jag har från balen och studenten osv. :) Men nu måste jag kila. Tror det börjar åska. Ska hem och laga mat nu iallafalla. Sen får jag besök av kusinvitamin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0