Fullsmäckat!

Nu har det varit ett jäkla hekt! Idag var det upp tidigt för att först göra sig iordning och sedan åka på jobbintervju i Lindesberg, sedan vidare hem mot Löa för att fixa naglarna. Efter det stod jag ute vid hytta i Löa och bytte om till studentklänningen inför fotograferingen. Och sedan var det bara att snabbt åka vidare mot Arboga och 70års fest. :) En kul dag fast lite smått stressig. Men det är nu det börjar. SHIT! :D Tyvärr kommer ja ginte vara så aktivt bloggare denna vecka, men jag försöker så gott det går och så fort jag hinner gör jag ett inlägg. Jag SKA försöka göra ett varje dag, men det kan bli svårt. Imorgon är det bal så då kommer jag troligtvis inte hinna göra något inlägg tyvärr. Men bilder lovar jag att jag kommer lägga ut, alltså bilder från balen. :) Puss på er, jag känner mig så jäkla glad idag! :)


Jag och en fis gris! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0