Torsdag.

Ojojoj, nu har jag suttit med mina papper och försökt lära mig åtminstone lite inför provet imorgon. Men saker och ting går inte in i mitt huvud. Allt annat tycks vara mycket roligare. Jag får helt enkelt ge upp hoppet om att lära mig något och bara gå på tur och försöka klara provet ändå! Jag får väl önska mig själv lycka till imorgon!

Detta är en mycket seg dag, jag börjar inte försen vid 3 då jag har kvällsservering. Inget jag orkar med idag iallafall. Men vad gör man inte de två sista dagarna i skolan innan praktiken! :) Nu ska jag vänta ännu någon timme på att Rikard kommer hem så att vi kan äta lite. Hatar att vänta, och han får man alltid vänta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0