Tjock.

Idag hade jag lite ont i magen så jag blev hemma från skolan. Men det var lite smått skönt, blev lite film tittande. Sen tog jag och fisen oss in till örebro eftersom att jag ska till sälen snart så måste jag ju ha termobyxor och skidjacka! Det blev även ett par vantar och skidglasögon. Kommer nog en bild senare. Sen hade vi akut bråttom till min träning men såklart ska tåget komma precis när vi ska åka över så jag hann inte i tid. Så vi åkte hem och åt lite mat istället så jag kunde ta nästa pass. Men det rolig med det var att tåget kom precis när vi skulle åka över för andra gången. Men jag hann i tid. :) Så idag blev det core och afrodans! Träningsvärken bara blir värre och värre på fler och fler ställen!
Men något jag inte förstår är att jag tränar för att gå ner i vikt och bli smal, men jag tycker bara jag ser fetare ut och jag har till och med gått upp i vikt!? Jag fattar ingenting? Känns lagom kul.

Nu är jag sugen på mango. Men jag måste nog vänta på att fisen kommer hem så han också får lite :)
Efter det blir det änglagård andra sommaren sen sova!


Kommentarer
Postat av: Josse

Spelar du inge volleyboll? :p vill du inte fortsätta me de? :p

2011-01-14 @ 05:14:28
Postat av: Anonym

Det är för att du får muskler, muskler väger mer än fett :)

2011-01-16 @ 16:58:10
Postat av: Rebecca

Jo men jag borde inte hinna få så mkt muskler på bara några dagar så jag går upp drygt 2 kg. Isf vill jag inte träna! Jag vill vara nätt och smal! :)



Josse; Nej jag vet inte riktigt om jag tänker fortsätta. Jag har tänkt börja på sandströms med massa olika pass. För det känns som om det kommer bli endel nu innan studenten och allt. Det känns som om volleybollen blir för seriös. Men vi kan prata mer om det sen :)

2011-01-17 @ 17:57:57
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0